torstai 18. syyskuuta 2014

avautuminen

hmm mistä sitä nyt sit alottais.. 

hävitin TAAS luurini tos muutama viikko sit, mukana meni kaikki jäsenkortit ja henkkarit :c oon soitellu löytötavara toimistoihin tuloksetta. vituttaa iha huolella. joudun viel maksaa jonku 9kk sitä luurii et.... noh ville sano et ostaa synttäri lahjaks uuden luurin.

noh nyt siihen asiaan joka mua emt, mietityttää..
mul on itseasiassa sellanen yksinäinen olo,tyhjä oikeestaan. nhää villen kns nykyään ehk kerran viikossa ja suurimman osan ajasta vietä kavereitteni kns, jos niit voi niiks sanoa :s 

yks meinaan on alkoholisti ja toinen taas tykkää poltella pilvee ja nyt tää alkoholisti kaveri aikoo hankkii tälle toiselle vahvempia aineita vaikka se on jo niistä päässyt yli. 
oon vaa alkanu miettii sitä ku en oikee viihdy (ei ehkä iha oikee sanavalinta) niitten seurassa. esim, mua ahistaa sikana ku kaveri juo,oon koittanu auttaa sitä sen lopettamisen kns mut aina ku se tili tulee ni se lähtee siitä sitte. ja ku tää kaveri kännissä möhlii ja pahasti. se on aivan toisenlainen ihminen ku normaalisti. ei mua haittaa et se juo pari, mut toisaalta ei se ikinä siihen jääkkään. oon niin stressaantunut tosta sen tilanteesta,kyseessä kumminki tosi hyvä ystävä. ja se tosiaan tuntee paljon muita alkoholistei ja nistejä ni lähes tulkoon aina ajaudun niitten seuraan ja sit alkaa ahistaan. vaik oon sanonu tällä kaverille asiasta ni ei se tunnu ymmärtävän tai sit vaan ei ota kuuleviin korviinsa. monesti tää kaveri on koittanu saada mua juomaan sen seurassa,oon koittanu vältellä sitä sillä me ja alkoholi... syntyy vaa riita ja usein kytät on joutunut puuttumaan siihen,lähinnä siks ku mun päälle hyökätään. eikä asiaan helpota se ku se kännissä soittelee mulle kesken yötä ku sillä on joku hätä. mä en enää vaan pysty vastaamaan sille, tää vaa vetää musta mehut pois :s oonko mä kauheen ilkee?

sit tää toinen,sekin on mun hyvä ystävä ja on surullista jos se ratkee taas :s se on tässä koittanu auttaa sen kaveria samassa ongelmassa niin luulis sen nyt tajuuvan ettei sitä kamaa tartte vetää. oon usein nähny tätä kaveria,jopa enemmän kun tätä toista, meinaan se on aika usein selvinpäin ja sillo mullaki on sellanen normaali olo. nyt pelottaa et menetän sen mun toisen kaverin ku tai jos alkaa taas käyttää. seki tietää et mua ahistaa kaikki nistit ja alkoholistit. mä en vaan jotenkin pysty olla niitten seurassa :c on siis iso huoli tästäkin kaverista.

sitte mulla on tää ns bestis,joka unohti mut moneks kuukaudeks ku alko seukkaa. ei mulla oo niitten suhdetta vastaan mut aika törkeetä käytöstä tollanen. ollaa nyt aika vieraannuttu tai ainaki mun mielestä. jonki aikaa sit se vihdoin otti yhteyttä ja ollaa nyt nähty pariin kertaan. mut en sit tiiä et ottiko sen takii yhteyt ku on riidois yhe meidä yhteisen kaverin kns. sama homma oli sillo ku sil tuli juttuu sen muijansa kns.. heti ku niil meni ns bänksit ni se juos tavallaa mun syliin mut sit ku taas asiat rullas, se unohti taas mut. 
mul on hiukan hyväks käytetty olo.

oon siis miettiny tätä mun kaveri porukkaa ja aika surulliselta näyttää :c 
mulla meinaan ei ole ktn muuta kenen kns hengais. siks oon siis aika paljon viihtyny himas, saa olla rauhas ilman mtn ahistusta. mut yksinäistähä se on. 
miksei mulla vaa voi olla "normaaleit" kavereita? 
en tiiä mitä sitä tässä tekis ku tuntuu et oon kaikkeni jo tälle asialle antanu..




7 kommenttia:

  1. HIhihii tulin taas kommentoimaan jos ei haittaa? :) Sillon kun asuin Virroilla niin minulla oli siellä todella hyvä kaverin jonka sain tutustuu mun eksäni kautta. Olimme kuin paita ja perse, mut 2 vuotta sitten meidän ystävyys loppu :( pilven poltto vei sen ykköslistalle. Aina kun näin sen keskustassa niin mulle tulee kauhee olo kun nään sen joko kännissä tai huume päissään :( Menetin todella rakkaan ihmisen vaikka se on luvannut pitää minuun yhteyttä heti kun muutin takas helsinkiin niin kuinkas kävikää ei ole soitellu tai pistänyt viestiä. :s

    VastaaPoista
  2. No hyvä tietää etten oo yksin tän asian kanssa :o just tossa viime vklp se oli 3pv sekasin,oon vaa nii huolissaan siitä :'c

    VastaaPoista
  3. Hei mä ymmärrän sua :'c minä ainaki haluaisin et se mun kaveri lähtis pois siitä huumeporukasta, mut musta tuntuu et se ei oikein pääse siitä eroon. Oliko se viime viikolla kun itkin hänen puolestaa et onko hänellä kaikki hyvin ja toivon mukaan ei mene vahmenpiin aineisiin sekaan. Miksi ihmiset pilaavat elämänsä huumeilla mä en tajuu? :(

    VastaaPoista
  4. Jep tuntuu iha siltä ku ne ei yhtää välittäis siitä et miltä muista tuntuu :o vaikeetaha se on sanoa niille et lopettais koska nehä se päätöksen tekee mut tosi turhauttavaa ku ei pysty auttaa niitä ;-;

    VastaaPoista
  5. Se on kyllä totta :s menetin yhden rakkaimman ihmisen, mut olisin halunnut et meidän ystävyys jatkuu mut mä en tiiä pystynkö enää ikinä olla sen kanssa tekemisissä ku jätti mut pilven polton takia :(

    VastaaPoista
  6. Iha kamalaa ;-; miten joku voi valita pilvenpolton ja hyvän ystävän väliltä :o ? En ymmärrä :s

    VastaaPoista
  7. Se on todella kamalaa, en minäkään ymmärrä ja menetti myös muitaki ystäviä samalla :s. Muuten mä lisäsin sut lukijaksi et tykkään lueskella sun blogia :)

    VastaaPoista