lauantai 22. helmikuuta 2014

fat camp - 1kk:n kuulumiset

nyt on sit eka kk menny ja voin sanoo et se alku 2vk oli jtn tuskaa :D
oli iha kamalaa ku en saanu enää mtn herkkua syyä ;_; popsin sit mandariineja ja dippasin esim kurkkua :3 nyt oon jo vähä tottunu siihe. ^-^

salilla en enää käy,en haluu yksin mennä :D mut vesijuoksemassa käyn 2 krt viikossa :3 ja oon iha hurahtanu siihen :D se olo mikä tulee sen juoksun jälkeen on mitä mahtavin ^-^ <3 oon nyt saanu hankittuu itelleni ihka oman vesijuoksu vyön ja uudet uikkarit :3

 ostin sit kns sellasen uimakortin, makso joku 21e 10krt. :3 meen aina mamman kns pulikoimaan ja meil on ain iha sika hauskaa,tää yhteinen harrastus on parantanu meidän välejä <3 

oon käyny myös siel lymfassa säännöllisesti ja oon saanu tosi hyviä vinkkejä esim. mitä kannattaa syyä ja mitä esim energia juoma tekee elimmistölle yms. on myös neuvonu mua liikkumisessa,sano et eka pitää saada rasvat ns. liikkeelle ennen ku alkaa käydä salilla. meinaa siis sitä et käy pitkällä lenkillä tai ylipäänsä kävelee paljon :3 sit myös sanonu sitä et vehnälesettä kannattaa ottaa kerran päivässä koska se poistaa suolistosta kaikkee paskaa ja se auttaa aineenvaihduntaan. kovasti tää lymfa tyyppi on mua kehunut,sano mulle viime kerralla et oon napakoitunut ja et tosi nopeesti oon saanu tuloksia :3 

moni on sanonu et oon jo hoikistunu,ite en sitä aluks nähny mut nyt oon sen huomannut :D en ennen kehannu pitää kireitä paitoja yms mut nyt kehtaan,ku jenkkikset ei pursu enää niin paljoo :3 oon myös käyny vaa'alla, ennen painoin 73,9 (apuah XD) ja nyt sitte 71,1 eli sellanen 3kg ainaki lähteny :3 eihä se paljoo kyllä oo mut se vaa motivoi mua lisää *-*

en oo ns.ratkennu mihkää herkkuihin, oon osannu syödä vähän ja harvoin. esim jos katon villen kns leffaa ni sillo saatan vähä karkkia syödä yms. en ees pysty herkkuja syömään paljoon enää ku alkaa tulla jo paha olo. :D oon vaan nii ilonen et mulla on sen verran itsekuria etten ala ahmimaan :D kute sanoin, oon jo tottunu tähä mun ruokavalioon :3 limua oon kyllä juonu mut vaan tölkin kerrallaan. ja en sitäkää joka päivä juo :D energia juomasta oon päässy kokonaan eroon,  kerran juon sellasen ja hyi helvetti sitä oloa :D siin oikeestaa huomasin et kui paljon siin on sitä myrkkyä ja mitä kaikkee paskaa se tekee elimistölle. :D

tän kk:n fiilikset on kyl mahtavat :3 oon huomannu et kui terveempi olo mulla on ku oon alkanu syömään terveellisesti :3 ja tosiaan liikunnan jälkeen tulee vaa nii hyvä olo ^-^ aion todellakin jatkaa tätä ja toivon et pääsen pienoseen kesäkuntoon ;) 

tähä loppuun aattelin laittaa viime kuun ja tän kuun kuvan,ehk teki huomaatte et oon vähä hoikistunu :3

ennen


jälkeen

4 kommenttia:

  1. tsempia paljon! Täälläki on yks lahduttaja, päivittelen siitä blogissa kerran viikkossa. Tuu lukemaan jos jaksat ;)
    http://my-life-with-love-alesya.blogspot.fi/
    ps sait myös uuden lukijan ♥

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon ja tsemppiä sullekkin :3 taidanpa käydä lukasemassa ;)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa lukee että sulla on menny hyvin! Kun mä sain dissosiaatiohäiriööni lääkityksen niin lopetin syömisen melki kokonaan ja jos söin niin söin tosi huonosti mikä johti sit siihen että lihosin. Nyt oon 2 viikkoo kattonu miten syön ja liikun. Mulla on kans sama ahmimis ongelma! Kun sen alottaa niin siitä ei meinaa tulla loppua. Päätin sit että syön vaan kerran viikossa herkkuja. Sit kun niitä saa syödä niin ei ees enään tee kauheesti mieli! :D Tsemii! Hyvin on menny<3

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos :3 näist kommenteista saa lisää voimia jatkaa tota kuuria :3 mäkin oon koittanu sitä herkkujen syöntiä tosiaan viikoloppusin :D mut toisaalta se on huono ku meinaan sennjälkeen aina töissä sortuu vasta leivottuihin pulliin :D mut en onneks pahasti oo lipsunu :3 tähä hommaa tarttee tosi paljonitsekuria :D ja hei, toivottavasti säkin pääset tavoitteesees c: ♥

    VastaaPoista