torstai 28. marraskuuta 2013

lazy shit

hola :3
must on tullu iha sika laiska,en oo jaksannu tehä oikee mtn :c en siis myöskään kirjottaa tänne,anteeksi ;_;
äiti on jo tullu pakistanista,ihan terveenä ja ehjin nahoin :3 se 2vk ku äiti oli poissa oli aikamoista ööh tuskaa (?) ainaki aika stressaavaa oli esim. koirien ulos vieminen,ruoka,siivoukset yms.. oon ite sellanen stressihousu et stressaan erittäin helposti :D mut onneks äiti sit palas ni olooki helpottanu :D
ku äiti oli poissa ni ville tuli meille sit vklp yöks :3 tein yks ilta mustikkapiirakkaa ja ville kehu sitä kovasti,ai että oon ylpee itestäni :3 sillo ku ville oli meillä ni aika kulu tosi nopeesti :s johtuen siitä kun piti laittaa ruokaa ja siivoilla tai ylipäänsä kattoo et tää kämppä on kunnossa :o mutta siitä selvittiin :D
ostin muuten uuden luurinki :D samsungin tällä krt :D kesti hetken ennen ku osasin sitä käyttää,olin jo tottunu siihen lumian windows 8 järjestelmään :D
mut on kyl hyvä luuri,tykkään kovasti *-*
kävin myös lääkärissä ton paniikkihäiriön takia ja sain vihdoin lääkkeet siihen (Y) ens viikolla on psykiatriselle sairaanhoitajalle aika (olipas vaikee sana :D) ja sit 18.12 ois taas lääkärille aika. jotenki helpottunu olo ku saa tohon vaivaan apua *-*
eipä tässä oikee mtn ton jännempää oo tapahtunu :D en oo tosiaan juonu koht melkeen kuukauteen :D ehk siks on ollu "tylsää" XD noei vaan :D kovasti koitan miettiä et mitäs nyt vklp keksis ku ville on kiinni intissä :c oon koittanu saada yhtä kaveria kiinni mut aika köyhin tuloksin :c täytyy huomenissa kysellä vähä ihmisiltä mitä ne on tekemässä,en haluis homehtuu himassa :s
oon ollu myös jotenki masis :o en tiiä oikee minkä takia,johtunee vissii täst marraskuusta ku on nii pimeetä :o kaikkiha on tosi hyvin kyllä,mut ulkonäkö pistää pään maahan :s oon nimittäin lihonnu iha hirveesti :c ku katon itteeni peilistä ni en nää mtn muuta ku ison punkeron ;_; sit alkaa väkisinki kelaa et on ruma jne etc.. :c sit asiaa ei auta yhtää se ku sisko sanoo lähes päivittäin et oon läski tai pieni ja pyöree yms :s välillä on oksettanu ku oon syöny,ei tekis yhtään mieli syödä ku en halua lihoa.. sit kns käyny mielessä välillä et kävisin oksentaa vaa kaiken ulos mut tiiän et se ei oo mkn ratkasu :o en tiiä oonko totaallisesti pimahtanu mut näin vaan asia on :c haluisin salillaki käydä mut en oikee seuraa saa kenestäkään. :c ansku käy siltämäessä,joka on mulle iha liian pitkällä.. mut joo en tiiä.. jossen seuraa saa ni kai se on yksin mentävä,haluun näist läskeistä eroon !
no mutta,tähän loppuun vähän kuvia :3
meitsin mustikkapiirakka :3
oltiin ajelemassa c:
toi kuu oli nii hieno et oli pakko räpsästä kuva c:

meitsin ihQ posetus
erään pvn duckface
viltsuuuuu <3

puss <3
meitsi duunissa,tein sämpylöitä :D
joku aamu :D
ja tässä pakistanin tuliaiset *-* noi korut on ihanat

tässä tää uus luuri :3




1 kommentti:

  1. http://jjonnaa.blogspot.fi/2013/11/mun-eka-kerta.html Haaste sinulle:)

    VastaaPoista