tiistai 4. kesäkuuta 2013

olen känniääliö

tapahtumarikasta kesänalkua kaikille :D 

oon ollu tässä "alkoholisoitunut" eli siis join viime lauantaina (päättärit) ja jatkoin juomista jälleen nextin pvn :D jospa kertoisin ensin siit lauantaista :P

olin sitte menny lupailee pikkusiskolle et meen sen päättäreihin.. :D noh en saanu pe-la välisenä nukuttuu ku sen 3h max ni aamulla oli sitte aika heikko ja paha olo.. äiti sit anto mulle rauhottavan  etten vaa sais mtn kohtausta siel juhlassa.. arvata saattaa kolahtiko nappi päähän :D olin iha koomassa siel juhlassa :D no ku päästiin kotiin ni päätin ottaa pienet tirsat,simahin ku saunalyhty :D siinä nukuin sellaset 2h ja sitte aloin suunnata stadiin päin.. :D näin siel kaveria ja käytii ostaa mulle hirveellä kiirellä kengät ja uudet kaiuttimet ;D meillä sitte venahti lähteminen,oltiin liikentees vasta siin puol 8 aikaa :D kävästii yhe frendin kämpillä ja jossai vaiheessa suunnistettii näkemään pitkän matkan tuttuja,eli siis tytsyjä pohjanmaalta :P no oli ottanu hotellin kaisaniemestä joten kaverin kns mentiin sinne ja siel sit aloteltiin.. siin puol 11 aikaan suunnattiin sitten aleen ;P siel sit oli mira ja mun eksä nykysensä kns.. :D ilta meni muuten iha jees mut yks niistä tytsyköistä otti flaidista mun eksän kns.. en tiiä oikee et mitä siin tapahtu ku en ollu just sillon paikalla mutta jos oikeen muistan ni mun eksän nykynen sano et se et mun eksän päälle käytiin olis mun syytä : o olin aika ihmeissään mut kumminki.. ja jos oikeen illasta muistan ni saatiin jotenki sovittua sen mun eksän kns.. c: ja täytyy tässä kohtaa sanoo et oon nyt oikeesti päässy siit kunnolla yli,ei ollu mtn sydämen tykytyksii ku joskus aikoinaan jos sen näin jne.. :D no mutta jossai vaiheessa sitte jäin yhen nellan kns aleen,en yhtää tiiä miten olin sinne hotellille päätyny mut kumminki,siellä sitte yöni vietin :D onnistuin tällä reissulla hävittään tällä krt mun nahkatakkini XD en tajuu miten aina onnistun :D 

nextin pvn tosiaan ku heräsin ni olin viel humalassa joten päätin kiskoo muutaman siiderin :D ville tuli sit hakee mut ja mun kaverin stadista ja heitti kaverin himaan ja me villen kns suunnistettii kauppaan ja ulos :3 oli kyl kivaa olla ulkona villen kns kahestaan *-* tai no ainaki mun mielestä.. onnistuttiin kyl taas siinä vähä kinastelee mut sovittii se jälleen kerran tosi nopeesti :D eipä sillo oikee kummosta tapahtunu :P 

tnää sitte näin emyy :3 oltiin kampissa päin ja tällee :D otettii muutama kuvaki :D 

mulla on ihanat silmäpussit XD
 en voinu vastustaa kiusausta :D
 täs me visvasyylät :'D
 ulkoilua :3

suunniteltiin emyn kns et vois mennä huomenna piknikille jos sää vaan sallii c: ofc otetaan kuvia :3 saas nhä et meneekö huominen ryyppämiseks taas XD toisaalta ei yhtää tekis mieli ja ei ois muutenkaan rahaa mut sen näkee huomenna sitte :D 

1 kommentti:

  1. sulle on haaste blogissani :) :) ♥
    http://ankkupinkku.blogspot.fi/

    VastaaPoista