lauantai 18. toukokuuta 2013

i really do love u ..

jälleen mun elämässä on sattunut ja tapahtunut,niin hyvää kuin huonoa.. tossa torstaina tuli otettuu kuppia hyvän kaverin kns :3 jossain vaiheessa ville liitty seuraan.. meil oli vaan yks pulma,minne yöks.. oisin ite päässyt villelle mutten voinu frendiä yksin jättää joten päätin soittaa santulla. pyysin jonnen numeroa ja soitettiin sille sit :3 saatiin jonnelta sit yö paikka.. mentii stadii ja sielt bussilla itikseen.. itiksessä oli jos jonkimoista sählinkiä joten päätin tilaa taksin määränpäähän.. sinne siis meni viimeset rahat oikeestaan,onneks saatiin alennusta ja koko matka makso sitte vaan tasan 15e. jonnella me sitte juotiin yms.. jossai vaiheessa tuli lävistyksistä puhe joten pyysin jonnea tekemään mulle septumin :D (santtu kerto et on hyvä tekee läväreitä yms) nyt siis nenässä komeilee kauan kaipaamani koru XD illasta en oikeen kylläkään muista mut mentiin villen kns nuq siin aamu 7 ja noustiin siin jossai 12 aikaa.. :D meitsi tapani mukaan korkkasin kaljan ja myöhemmin sitä haettiin lisää.. :D oli kyl iha kivaa istuu jonnen ja muiden kns, musiikkia kuunnellen ja jutellen.. jossai vaiheessa iltaa alko sitte kalja tökkimään joten lopetin juomisen ja oltiin lähössä villen kns niille.. siinä sitte ennen lähtöä ville innostu ottaa vähä budia josta sit suutahdin.. lähinnä siks ettei kysyny multa mielipidettä asiaan.. ite soitin sille torstaina et haittaako sitä että juon ja se päätti ite tulla mukaan.. noh kinahan siitä sitte tuli.. selitin sille oman näkemykseni ja kerroin miks olin suuttunut.. se ei oikee tajunnu aluks mtn mitä sille sanoin.. päästettii molemmat sammakoita suusta mut saatiin jossai vaiheessa sovittua.. sovittii mm. et tollasista ensi keskustellaan ennen ku mtn tekee,eli siis meidän pitäis tehä "pelisäännöt" selviksi.



tällä hetkellä täytyy sanoo että mua mietityttää muutama asia.. mm. villen mustasukkaisuus.. toisaalta mä ymmärrän sillä sen menneisyydessä on käyny ikäviä asioita mutta sit taas toisaalta en ymmärrä sillä oon koittanu takoo sen päähän etten oikeesti halua ktn muuta ku sen.. nytki tällä hetkellä se pelkää et jos lähtisin reissuun ni unohtaisin sen yms.. miten voin tän paremmin todistaa sille että mä haluan olla vaan ja ainoastaan sen kns? mä en vaa jaksais aina "tapella" noista asioista :c oon monesti koittanu sille sanoa et se on ihan turhaan mustasukkanen mut tuntuu ettei se tuu ikinä mua uskoo sen menneisyytensä takia.. :s ärsyttää sikana ku se (varmaa) luulee/pelkää et teen sille samoin niiku sen eksä -.- ottaa aivoon et se vertaa mua siihen,MÄ EN OLE SE ! ymmärrän pelon mut joka raja jossain. mä oikeesti toivon että se alkaa pikku hiljaa tajuumaan et oon sen kns tosissani.. ja toivon kns et se ei enää aliarviois mun tunteita sitä kohtaan.. 



anteeks avautuminen,mut osaan paremmin kirjottaa mun fiiliksistä ku puhua niistä.. btw,kuvan tosta nenusta laitan vaik seuraavaan postaukseen.. :3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti