tiistai 30. huhtikuuta 2013

LEAVE US ALONE !!!!!!

täytyy sanoo ettei mua oo pitkää aikaa pelottanu näin paljon ku nyt.. :s 
siskon (carolina) faija huutelee marokosta asti tai no se uhkailee meitä ja kaikkee sellasta.. 
en oo vissiinkää kertonu siit miehestä joten nyt pieni tieto pläjäys.. 

mä olin sillo joku 8v ku äiti sen tapas,se vaikutti mukavalta ja kivalta. c: jonku vuoden sitä "iloo" kesti kunnes tää jätkä innostu lyömään äitii lähes joka ikinen pv,mun naaaman edessä.. ja jossen totellu herraa ni sain mäki nyrkistä.. se monet kerrat uhkaili mua et jos kerron äidille et se oli mua lyönyt ni repii mm mun barbeiltä päät irti yms.. :s no,nyt ei varmasti kuullosta niin pahalta mut pienelle tytölle se oli tosi pelottavaa.. muistan kerran ku caron faija ja mutsi tappeli olkkarissa.. ite olin huoneessani,itkin,ku pelotti et se hullu tappais mutsin.. äiti sit tuli jossai vaihees mun huoneeseen sano itkien et kaikki on hyvin et koitas nukkua,äitin silmä oli turvonnnu ja nenästä vuos verta.. enpä sitte rauhottunu ku se hullu tuli sinne huoneeseen ja raahas äidin pois tukasta kiskoen.. muistan kui monet kerrat äidillä oli aurinkolasit,peittäen mustat silmänsä.. ja ku vihdoin äiti uskals jättää sen ja tekemään rikosilmotuksen siitä,ni se jätkä karkotettii suomesta.. oli kuulemma tehny tääl paljon rikoksia.. 
noh,sit ku caro synty ni äiti aatteli et sen hullun on ainaki kerran nähtävänä oma lapsi.. mentiin siis marokkoon ja eipä toi matka nappiin mennyt.. monet kerrat taas se hullu innostu heitttelee mutsii,jälleen mun naaman edessä.. olin sillo 3 luokalla.. 2 vk sitä piinaa kesti kunnes oltiin turvallisesti suomen kamaralla.. sillo äiti päätti ettei haluu olla siihe hulluun tekemisissä.. siit vasta pidot alko.. se on lähes 12v meitä piinannu marokosta käsin.. ollaan muutettu,vaihettu numeroita,pidetty osotteita yms salassa.. mut aina jotenki se on onnistunu tulee jälleen meidän elämään.. 

nyt tossa muutama pv sitte sisko tuli itkien kotiin ja sano et sitä pelottaa.. kerto et sen faija oli pyytäny caron kavereita kamuiks fbs ja et sil hullul olis caron kuva kansikuvana.. :s caro oli iha paniikissa,sen pelon huomas jos sen silmistä.. käytiin yhessä ilmiantaa se kuva missä on carolina ja äiti laitto erikseen caron faijalle viestiä et jättää caron rauhaan ja että caro on itte päättänyt ottamatta yhteyttä siihen jne.. siitä herra sitte suuttu,oli laittanu mutsille sähköpostia et jossei hän saa olla caron kns yhteydessä nii mulle ja mun broidille,tomille tapahtuu kauheita.. jossai vaiheessa caro oli menny ite sille kirjottaa ettei halua et se ottaa yhteyttä sun muuta.. ja nyt sitte uhannu mutsille et mulle,mutsille ja tomille tapahtuu kauheita ja että tuntee täält suomesta vielä porukkaa,että sana häneltä ja hei hei högströmit :c nyt tehny fbseen jonku ryhmä homman missä selittää et mun mutsi on hirvee ihminen ja siel on kuvia musta,mutsista,broidista ja tietty siskosta! 


se hullu on tehny tälläsen videon mun siskosta,vaikka se on sanonu ettei halua et se jakelee sen kuvia netissä yms.. 


jos jaksatte ni menkää ihmeessä kattoomaan noi linkit.. siel se tosiaan mua ja mun perhettä mollaa.. tai no ei olis eka kertaet tekee sivun jonnekki missä selittää meistä jtn iha omaa paskaa.. mä en oikeesti tiiä enää mitä pitäis tehä.. mua oikeesti pelottaa et se hullu pistää jengii meidän perää.. siit oikeesti uskois et nii tekis.. miksei se tajua jättää mietä rauhaa? no mutsi sano ettei narsistit tajua mtn sillä niil ei oo empatiaa sun muuta.. 
ainii unohin senki kertoo et kuulin jokunen vuos sit et äiti oli koittanu itsaria sen hullun takia ja se kusipää oli sanonu kuulemma mun faijalle et mä oon sen lapsi,et jos iskä tulis mun lähelle tai ees näkis mua ni helvetti ois irti :s oli mukava kuulla yks syy lisää miksen oo faijan kns nii hyvis väleissä.. 

mitä täs tilantees voi ooikeesti tehä? pystyyks täst ilmottaa ees poliisille? se kusipää asuu vittu marokossa! koska se jättää meidän perheen rauhaan?
mua pelottaa......................................................

1 kommentti:

  1. eiköhän tosta pitäs pystyy, ainaki ku tos nettisivul on teist kuvia yms ni se on tuota noin laitonta koska se on luvatta ne sinne laittanu sun muuta... kunnian luokkauksesta voi tehä ilmotuksen mun mielestä

    VastaaPoista