perjantai 5. huhtikuuta 2013

i think im happy :3

suunnitelmat muuttu :D ansku ei sitte saanu massia joten baareilut jäi nyt väliin :c no mut ens ke ois tarkotus mennä ryyb sit ;D ei vaa jassa oottaa :3 ja tosiaan huomen,tai no tnää meen pitkästä aikaa sashalle ottaa olutta c: mukava nhä sitäki heeboo :D tosin joo on meil ollu joskus vuonna nakki ja pottu jtn juttuu mut nyt ollaa vaa hyvii frendei :3 ja ennen sashalle menoo oon vissiinki näkemäs viltsua ♥ 

oon ollu tän perjantain tosiaan vaa himassa.. :D räpsin mä muutamia kuvia joka tod.näk oli pv kohokohta :D noei sentää :P kyl mä tnää juttelin yhen nettitutun kns pitkästä aikaa.. :D oli hauskaa kuunnella puhelimessa ku oli aika huppelissa.. :D se kovasti tahto et oisin menny sen luokse turkuun :D no iha jees kyl jos ois massia yms ;) kovasti neiti mun kuvia kehu ja tais ohi mennen pyytää seurusteleen (?) :D en sit tiiä oliko se tosissaan vai ei mut en mä nyt uutta suhdetta tost noi vaa alota :3 vaik ollaanki tunnettu se 3v,tosin ei olla nähty kertaakaa mut silti eiih :D noh mutta kyl muutaman tunnin sen kns tuli pälistyy ties mistä :D kyl kieltämättä alko janottaa ku se oli juomassa ja fb täynnä "tnää baariin!!"- päivityksii :D eikä sitä asiaa helpottanu noi villen kännisoitot :D prkl oli menos baariin ilman mua :D noei vaa mut kyl hiukkasen teki mieli humalten ihmejuomaa ;D kyl mä onnistuin näkee lassia sen jonku 30min,tuli tohon meidä parkikselle.. :3 poltettii röökii,juotii es ja pölistii kaiken näköstä :3 sen jälkeen heitin kiltisti koirat ja ku tulin tks ni ruokin jopa rusakonki ku mutsi ei ollu onnistunu viel sillo ruokkii sitä :D 

tän päivän paras asia oli kyl se et asunto asiat alkaa vihdoin luistaa ;) saatiin meinaan anskun kns asunto tarjous *-* meinasin pyörtyy :D olin iha kikseis ja oon vielki *-* kämppä olis vuokin puolella,lähellä columbuksen kauppakeskusta :3 ja siin asunnos olis kns oma sauna,ah mikä unelma ;_; mut ma sit aletaan anskun kns soittamaan sossuun yms et saa tän asian sit eteenpäin yms x3 ja tottakai me mennää kattoo sitä kämppää ensin mut pohja piirrustuksen perusteella kyl iha jees ja sillee c: toivon nyt vaa totisesti et päästäis muuttaa ihka omaan asuntoon ^.^ wish we luck ;) 

oon kuunnellu sanan biisei niiku kunnolla ja pakko sanoo et jumanauta kui hyvii biisei *-* sen biisien sanat on jtn sellasta mihin voi samastuu tai et kertoo iha omista kokemuksista :3
oon siis popittanu sanan biisei lähes koko pvn :D yks lemppareista on tää 

biisin nimi siis "kerro mulle" 
mut on kyl monii muitki hyvii biisei mut ei niit kaikkii jaksa laittaa tähän c: 

mitäs muuta.. :3 tässä ollu nyt semi jees fiilis : o en tiiä mistä tää nyt johtuu,ehk sen takia ku asiat alkaa pikku hiljaa menee hyvin tai sit se on tää kevät,he,kevättä rinnassa perhaps ;D noei sentää.. mut jotenki tosi outoo et tällänen olo,toivon vaa et tää kestää pitkään ja no toiv. kns asiat alkais oikeesti rullaa kunnolla.. :3 vois sanoo et uskon taas tulevaisuuteen,mjooh nää mun mielentila vaihtelut :D mut oikeesti aika wierd fiilis :D jotenki musta tuntuu et nyt mä elän tai siis oon miettiny,vaik mul on menny paskasti ni aina päässy jossai vaihees ylös ojasta.. kavereitten avustuksella tietenki :3 oon oikeesti tosi toiveikas tulevaisuuden suhteen ja toivon et esim kesästä tulis mahti *-* no mutta sen näkee sitte c: no mut tää biisi kertokoon tästä mun fiiliksesta.. :3


sanat kuvaa niin tätä mun fiilistä ja mua :3 mutta näin se on... oon syntyny selviytymään oli sit asia tai ongelma mikä vaan :3 kaikki mun kokemat paskat yms on tehny musta vaan vahvemman ja uskon nyt et pystyn mihin vaan! ;) ja näin koitan vastaisuudessa tehdä n.n


no mutta hyvät yöt mun puolesta ja ensi kertaan! :3
pus ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti