keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

forever alone?

tässä on taas sattunu kaikkee mahollista nii hyvää ku huonoaki..
 
alotetaan dtm:stä.. tosiaan menin sille kaverille laittautuu yms.. c: päästiin kyl vasta siin hetkinen puol kymmenen aikaan lähteen :D mentiikin siit suoraan stadiin,oltiin näkemäs kaverin kavereita jotka tuli muistaakseni pohjanmaalta :P stadissa oottettii niit ja nähtiin nopsaa romppua ja sen jätkäänsä saulia.. ja ihmeen kaupalla ku mentii röökille näin ku ville käveli meit päin :D se liitty hetkeks siihe meidän seuraan,sano et oli menos aleen yksin :D
noh sitte ku ne pohjanmaan neidit tuli,lähettiin dtm.. oli siel iha kivaa ja näin mut ei kyl ollu nii paljoon porukkaa.. : o no jossai vaihees iltaa sit näin ku yks muikkeli katteli meidän pöytään päin.. no jossai vaihees juttelin sen kns.. oli kyl iha mukavan näkönen.. sil oli läväreit naamas paljon,mut musta sopivasti.. :P päätettii lähtee sit tanssimaan ;D tanssilattial heitettii muuvei ja sit tosiaan sen muija koitti suudella mua mut mä käänsin pääni pois.. :D en tiiä minkä ihmeen takii niin tein : o sit se jossai vaihees vaa hävis jonnekki.. jossai vaihees ville tuli dtm ja tällee.. ite viihdyin siel tanssilattian puolel ja tanssahtelin pohjanmaan neitojen kns :D ihme kyllä olin pilkkuu asti :D en muista millo viimeks oisin ollu :P
 
la sitte lyhyesti.. saatii minä,mira ja ansku muutamat tappouhkaukset.. siin oli kyl hermoissa pitelemistä ku tosiaan sai kuunnella sitä et oon huoraa ja jakorasiaa ja ties mitä muuta.. jossai vaihees mulla sit napsahti ja ku röökil olin ni huusin niin lujaa et meinas ääni lähtee et "turpa kiinni".. toiv vaa naapurit ei heränny,kello ei ollu ku ehk jtn 1? no mut soittaja tosiaan oli piia seurueineen.. tosin aika hemmetin tuubassa oli.. no ei siit sen enempään..
nextin pvn piia pyys anteeks.. ja kuullosti silt et oikeesti oli pahoillaan ni annoin ton soittelun vaan olla jne..
 
maanantaina sitte menin anskulle,laitettii asuntohakemuksii.. jos nyt vihdoin nappais :D juteltii kaikkee ja oli kyl kivaa olla anskun kns ns kahestaa yms.. c: sitä unohti sillo kaikki huolet ja murheet.... himaan ku pääsin alko pääs jyllää kaikki maholliset asiat.. soitin sit villelle ja kysyin jos sinne ois yöks päässy.. no olin sitte jossai 12 aikaa villen luona.. katottii yks kauhuleffa jonka nimee en nyt kyl muista mut oli iha vitun hyvä :D iha stanan sairas ja oikeesti pelottava ;D se yks oli kyl enemmän paskat housussa ku meitsi :D se raukka ei uskaltanu nukahtaa joten nukahdettii siin varmaan öää 5 aikaa? :D
viltsulta sit lähen suoraa stadii,näin emyy.. oltii vaa steissil ja juotii energiajuomii ja juteltii yms.. sit ku alko olee semi tylsää ni sitte aattelin pyytää miraa mun kns lenkille.. nähtiiki miran kns sit puol 10 c: tehtii sellanen mukava lenkki.. käveltii maltsusta myrtsiin,myrtsistä rajatorpalle,rajatorpalta konalan ässälle ja siit sit kotiin c: oli kyl kivaa,juteltii kaikkee ja muisteltii mm. viime kesää ja kaikkee sitä mitä hullui juttui tehtiin :D olin siin 11 aikaa himassa c: ja tnää ois uusiks tarkotus mennä emyn kns lenkille.. c: tosin eka venaan et ansku tulee meille ensin ja sit vast sen jälkee ku se lähtee ni sit lenkille.. c: nii ja huomen mennää ostaa anskun kns salikortit :3 aattelin et pakko vähä pitää itteensä kunnossa :D
 
mä oon tässä miettiny jos jonkimoista.. miettiny mun kaikkii suhteita,piiaa,ylipäänsä menneitä.. oon miettiny et onks kaikki oikeesti ollu aina mun syy esim jos eroo sun muuta.. : o
et oonko mä oikeesti nii kauhee ihminen mitä jotkut ihmiset väittää? mä oon koittanu tässä joka pv ns hymyillä ja olla ilonen ja pirtee mut sisimmäs mä itken ja huudan.. piia on pyöriny nii vitusti pääs et meinaan tulla hulluks.. :c on vaa kauhee ikävä sitä et oikeesti meinaan alkaa itkee.. tän biisin sanat kertokoon loput
 
toi biisi on siis T.L - jos vielä kerran
 
olon täs tekee viel paskemmaks se et piial ja sen exäl vissiinki just juttuu sun muuta.. mul on vaa jotenki nii emt kusetettu olo (?) tekee pahaa ajatus et piia ois jonku muun kns.. :s mut tosiaan mun on pakko vaa hyväksyy asia..... en mä haluu piia menettää.. et pitää vaa koittaa jatkaa elämää ja hymyillä ja toivoo et kaikki viel joskus kaikki kääntyy parhain päin.... nääh vitut,en jaksa enää uskoo et asiat menis hyvin.. on vaa nii yksinäinen olo ollu ni tuntuu et oon oikeesti kaiken tän paskan ansainnu.. mä kyl tiiän etten oo mkn helpoin seurustelu kumppani ja osaan olla iha vitun vmäinen ja en todellakaa oo täydellinen.. niiku monet aina suhteen alussa sanonukki et oon parasta yms paskaa mut sit ku ne huomaa kui hankala osaan olla ja ei kukaa oo kestäny sitä ku oon suuttunu,meinaan nyt tässä sitä et jos alan esim huutaa yms..
jos sitä vaa pääsis ajas takasin nii mä oikeesti tekisin niin monta asiaa toisin.. oon tehny niin paljon virheitä ja myös itekki kokenu vääryyttä... mä vaan en jaksa enää uskoo siihe paskaan et tuol on joku mulle.. oon parii otteeseen koittanu aatella tollee ja loppupeleis kaikki kussu.. en usko et kukaa jaksaa mua.. ehkä mä oikeesti vaan oon yksin koko surkeen loppuelämäni..
 
mut kaiken tän paskan keskellä huomaan ketkä oikeesti on niit oikeit ystäviä
ilman noit mun karvanaamoi en oikeesti salee jaksais.. :c mut kiitos kuuluu kaikille jotka jaksaa tukee mua ja jaksaa potkii mua eteenpäin..
toivon vaa et joskus mäki saisin olla onnellinen...................

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti