maanantai 25. maaliskuuta 2013

päivä kerrallaan,auttaako se ollenkaan?

kerron tässä nyt vaa muutamista pvstä c: tossa torstaina sitte päätin lähtee juomaan.. olo oli jotenki nii liian masentunu ja ajattelin et ulkoilma ja seura saattais piristää.. pääsin himasta vasta lähteen siinä 9 aikaan :D sitä ennen juttulen fbs piian kns.. :3 oli kyl iha webitki päällä.. :D siellä se kittas bissee yms.. mä siinä samalla meikkasin tai no ylipäänsä valmistauduin lähtöön :D just ku mun piti lähtee pois koneelta nii piia avautu mulle,olin hetken koneella ja sanoin piialle et soitan sille sitte ku oon vaikka bussissa.. bussissa sitte soitin tosiaan piialle ja se kerto mulle paljon asioita mm. et miksei oikeen villestä pidä yms yms.. voin sanoo kyl et se oli pitkästä aikaa sellanen kunnon keskustelu,ilman siis riitaa yms.. puhuin sen koko matkan piian kns ja ku kamppiin pääsin ni juttelen hetken piian kns.. sitku sanoin piialle et mun pitäis soittaa villelle (olin kyl aikasemmin kertonu piialle et nään sen) ni se suuttu.. se jossai vaihees laitto luurit ja aloin taas kelaa et oon iha hirveen paska ihminen ja sitä etten jaksais ollenkaan sen kns tapella.. olin jotenki nii poikki siit viime tappelusta.. pistin piialle viestii ja sanoin suoraan et ymmärrän ettei pidä villestä mut sen käytös oli aika sopimatonta sekä sanoin myös etten jaksais sen kns riidellä sillä se on mulle tosi tärkee.. piia jossai vaihees laitto viestiä et tahtois puhuu villen kns puhelimessa.. kysyin sit villeltä et passaako ja se sit suostu.. ne puhu puhelimes sen jonku öää 40min? välillä kuulu hirveetä huutoo,mietin vaa et mitä piia sille sano yms.. no,ku ne oli sen puhelun lopettanu ni ville meni iha oudoks,oli iha hiljaa,ihan niiku omissa maailmoissa.. mä arvasin et siin kävis näi ja mua alko sitte vituttaan ku olin koittanu pitää hauskaa etten just murehtis mtn paskaa.. noh,jossai vaihees joku mies tuli pummii bissee,myin sille yhen eurolla (piti päästä kuselle :D) kävin siinä kusella ja sit käytii röökillä.. mies esittäyty ja sen nimi oli ali ja oli just tullu ranskasta jos oikeen muistan,asu jyväskylässä ja kampis sit venaili sen bussia.. juteltiin siinä sitte niitä näitä.. mut jossai vaihees tää humalainen ali alko sit vähä siinä emt kutittelemaan -.- sanoin moneen otteeseen et lopettaa mut eipä se tajunnu.. sit ku päästiin siitä eroon ni käveltiin dösärille,oltiin menos villen luo.. villellä sitte katottii hetken telkkua ja minä siinä samalla ryyppäsin,oikeestaa tyylii kaksinkäsin.. ville oli jälleen hiljanen ja nii eristäytyny ettei siit seuraa saanu joten päätin kuunnella musiikkii kuulokkeilla.. jossai vaihees alko taas hirveesti masentaa nii no öäää angstasin taas kunnolla,if u know what i mean? aamulla sitte oli hirvee olo henkisesti,vitutti et taas "sorruin" .. oli siin kunnon itseinhot päällä yms.. oli lähes koko pvn paskafiilis jne..
illalla sitte eräs nimeltä mainitsematon soitti ja kerto et oli vetäny levyllisen hermostolääkkeit ja lihasrelaxanttei ja juonu lähes lavan bissee.. selitti et nyt oli sen aika lähteä,oli jättämässä mulle ns hyvästejä :s sano vaan et mä oon sille tärkee yms ja etten sais unohtaa meidän hetkiä yms.. sen puhe alko pikku hiljaa olee iha kauheen puuromaista.. loppu vaihees en saanu melkeen sen sanoista selvää mut muistan sen et sit jossai vaihees se sano et mun pitää auttaa sitä ja ettei haluukkaa kuolla.. oli iha kauheeta kuulla.. jossain vaihees sen sanoista ei saanu mtn selvää.. puhelun lopussa se sano et sen on tosi vaikeeta hengittää,niiku se siltä kuullostiki.. :c jonki ajan päästä se yht'äkkiä hiljeni.. en kuullu enää mtn.. huusin lähes sen nimeä..ei vastausta.. kysyin et oks se siellä.. ei vastausta.. katkasin puhelun ja menin puhelimella nopee fbseen,koittaen saada sen henkilön kavereita kiinni (mulla ei ole niitten numeroita).. aloin olee pienessä paniikissa.. päässä vaa pyöri ajatus tulevista hautajaisista,alko ahistaa.. sain lopulta erään sen kaverin kiinni ja kerroin lyhyesti mitä on käyny ja pyysin et soittaa ambulanssin mikäli tietää sen osotteen.. se sano et koittaa soittaa eräälle toiselle,sille joka asuu nimeltä mainitsemattoman naapurissa ja jolla on avain sen asuntoon.. mä lähes haukkoin henkeä ku ootin et mulle ilmotetaa et onko se hengissä.. mulla alko olee silmät nii turvoksissa itkemisestä ettei itkeminen siin vaihees enää onnistunu.. ajatus siitä et tää mulle tärkee henkilö ois kuollu pisti oksettaan ja masentaan.. pelkäsin koko ajan pahinta ja täytyy sanoo et rukoilin,rukoilin jumalalta ettei ottais sitä henkilöö viel luokseen,pyysin et ottaa vaikka mun suojelusenkelin sen ihmisen turvaks ettei se vaan kuole.. en tiiä kannattiko se mut siinä vaiheessa se tuntu ns.oikeelta ratkasulta.. sain vihdoin tietää sen ihmisen tilasta,oli elossa.. se tunne ku on niin helpottunu.. olin nii ilonen et se oli ja on vielä meidän keskuudessa.. tuntu et kivi olis otettu sydämeltä.. se tunne oli mahtava.. siinä tosiaan 3-puol 4 aikaa sain vasta nukuttuu,ku sain sillo sen varmuuden..
heräsin sitte aamulla aikasin,oltiin lähössä luvialle,porin suuntaan.. mulla asuu lähes kaikki sukulaiset isänpuolelta siellä.. matka meni semi hyvin,alko vaa jo himassa olee paha olo ja otin rauhottavan sillon.. perille ku päästiin nii syötiin ja vaihettii kuulumisii.. mummu sit kyseli et oonko töissä tai koulussa.. sanoin vaa etten oo missään et koitan saada töitä ja ettei koulu oikee mua nappaa.. siitä se sit riemastu ja haukku mua luuseriks yms.. ymmärrän et se vaan tarkottaa hyvää mut silti,ottaen muutenki tän mielentilan huomioon,se sattu iha sikana.. aloin taas miettii et oon paska ja etten saa mtn aikaseks niiku mummu sano.. noh,käytiin iskän ja siskopuolen,jennan kns vähä ajelemassa ja moikkaamassa serkkua.. jenna lähti jossai vaihees kaverinsa kns porin keskustaan ja jäin sinne yksin.. iskä sit pyys mua sen kns reimariin,luvian paikalliseen.. päätin sit mennä,olis muute ollu aika tylsää..
siellä sitte juotiin ja sain kuulla iskästä jos jonkimoista,iskän lapsuuden ystävät vähä kertoili :D muuten mulla oli iha sika kivaa mut jossai vaihees puhuttii bissestä ja paikalliset ihmetteli ku join vaan bissee,sanoinki vaa et kotipuolella mulle sanotaa et juon ku mies.. siihen sitte iskä tokas ettei ihmettele ku oon läski.. se kyl kirpas ikävästi :c ku ei muutenkaa nii hyvis väleis iskän kns.. loppuilta meni sit iha hyvin.. aamulla oli sit iha kauhee darra ja ku lähettiin ajaa tks helsinkiin ni sain taas paniikkikohtauksen.. otin sit rauhottavan ja se onneks autto ja oikeestaan simahdin ainaki tunniks.. oli ihana päästä kotiin,vaik olinki vaa ollu yhen pvn poissa.. kumminki reissu oli mulle kaikinpuolin henkisesti raskas.. :s pitäis varmaanki mennä lääkäriin noitten kohtauksen takia.. koht en salee voi liikkuu mihinkää ilman mtn rauhottavaa..
no mutta siinä nyt muutamasta pvstä ja pahoittelen tätä "romaania"
kuvia luvian reissulta ei oikeen ole sillä ku oltii ajelemassa nii akku loppu keskenkaiken :s
sulle rakas,olkoon mun suojelusenkeli aina sun luonas


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti